Доставка, оплата і гарантії 

Способи доставки:

Доставка транспортною компанією "Нова пошта"

Вартість доставки оплачується Покупцем за тарифами транспортної компанії.

День в день відправляються замовлення розміщені і сплачені до 13.00 (крім вихідних та святкових днів).

Потрібен інший спосіб доставки?

Нова Пошта надає широкий спектр послуг доставки, але якщо Вам потрібно щось інше, вкажіть це при оформленні замовлення і ми спробуємо Вам допомогти.

Способи оплати:

Передплата за банківськими реквізитами

З Вами додатково зв'яжеться менеджер, щоб повідомити банківські реквізити на оплату. Ви можете вибрати будь-який зручний для Вас спосіб (перерахування з Вашого рахунку (у тому числі через Приват24), перерахування через відділення банку або через платіжні термінали банку).

Оплата при отриманні

Ви можете оплатити Ваше замовлення при отриманні в пункті видачі або кур'єру Нової пошти будь-яким зручним для Вас способом: карткою або готівкою (чек про оплату Вам видасть Нова Пошта).

Друзі, ми докладаємо максимум зусиль задля надійного пакування Ваших замовлень.

Але, так як їх транспортування не відноситься до нашої компетенції, ми наполегливо рекомендуємо Вам при отриманні обов'язково перевіряти наявність всього товару в Вашому замовленні, а також його стан.
Як правило, все приїжджає відмінно!
Якщо ж Вам не пощастило, будь ласка, відразу ж повідомте нам про це за номером телефону +38 067 463 49 01.
Рекомендуємо, також відмовитися від отримання Замовлення і його оплати, а також скласти акт-претензію транспортної компанії.


Які гарантії? Чи можу я повернути товар і отримати назад гроші?

Flor Bazar працює на ринку України з 2009 року. Ми цінуємо Вашу довіру та свою репутацію і дотримуємося високих стандартів в обслуговуванні клієнтів.
Тому, Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує Вам «Закон про захист прав споживача».
Щоб скористатися цим правом, будь ласка, повідомте нам про своє бажання за телефоном +38 067 463 49 01.