Доставка, оплата і гарантії 

Способи доставки:

Доставка у будь-яке відділення Нової Пошти

Вартість доставки оплачується Покупцем за тарифами транспортної компанії.

День в день відправляються замовлення розміщені і сплачені до 13.00 (крім вихідних та святкових днів).

Потрібен інший спосіб доставки?

Нова Пошта надає широкий спектр послуг доставки, але якщо Вам потрібно щось інше, вкажіть це при оформленні замовлення і ми спробуємо Вам допомогти.

Друзі, ми докладаємо максимум зусиль по надійної упаковці Ваших замовлень.


Але, так як їх транспортування не відноситься до нашої компетенції, ми наполегливо рекомендуємо Вам при отриманні обов'язково перевіряти наявність всього товару в Вашому замовленні, а також його стан.
Як правило, все приїжджає відмінно!
Якщо ж Вам не пощастило, будь ласка, відразу ж повідомте нам про це за номером телефону +38 067 463 49 01.
Рекомендуємо, також відмовитися від отримання Замовлення і його оплати, а також скласти акт-претензію транспортної компанії.

Способи оплати:

Банківська платіжна картка

Оплата замовлення on-line карткою Visa або Master Card через Приват 24 або через платіжні термінали банку
(Після оформлення замовлення з Вами зв'яжеться менеджер для подальших інструкцій).

Готівкова оплата

Оплата готівкою при отриманні у відділенні транспортної компанії.


Які гарантії? Чи можу я повернути товар і отримати назад гроші?


Flor Bazar працює на ринку України з 2009 року. Ми дорожимо своєю репутацією і дотримуємося високих стандартів в обслуговуванні клієнтів.
Тому, Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує Вам «Закон про захист прав споживача».
Щоб скористатися цим правом, будь ласка, повідомте нам про своє бажання за телефоном +38 067 463 49 01.